Eclipse جنگ ستارگان به تعویق نیفتاد، زیرا پنجره انتشار هرگز اعلام نشد

Eclipse جنگ ستارگان به تعویق نیفتاد، زیرا پنجره انتشار هرگز اعلام نشد

 Quantic Dream رسماً در ماه دسامبر از Star Wars Eclipse رونمایی کرد و در حالی که در آن زمان هیچ پنجره‌ای برای انتشار این بازی اعلام نشده بود، فرض بر این بود که جریان ثابتی از جزئیات جدید در ماه‌های آینده دنبال خواهد شد. با این حال، بلافاصله پس از معرفی بازی، گزارش‌هایی منتشر شد که به شدت حاکی از آن بود که Quantic Dream با مشکلات مهمی در تولید و استخدام مواجه است، که توسعه بازی را متوقف کرده و در نتیجه آن را به هدف 2027-2028 بازگردانده است.

 

موضع Quantic Dream در این مورد چیست؟ سخنگوی این استودیو در گفتگو با GamesRadar گفت که گزارشات مبنی بر تاخیر Star Wars Eclipse را رد کرد و گفت که این بازی هرگز تاریخ یا پنجره ای برای شروع معرفی نشده است.

 

سخنگوی جنگ ستارگان گفت Star Wars Eclipse : به تعویق نیفتاد زیرا Quantic Dream هرگز پنجره راه اندازی این عنوان را اعلام نکرد یا قول نداد. استخدام همچنان فعال است زیرا در Star Wars Eclipse، انتشارات شخص ثالث و پروژه‌های اعلام‌نشده کار می‌کند.

 

این ممکن است از نظر فنی درست باشد، اما گزارش ها، البته، حاکی از آن است که تاخیر بازی یک تاخیر داخلی است، به دلیل مشکلات متعدد در خود استودیو. به هر حال بیانیه Quantic Dream واقعاً به این موضوع اشاره نمی کند، بنابراین امیدواریم در آینده ای نه چندان دور شفافیت بیشتری در این زمینه وجود داشته باشد.

 

گزارش‌های اخیر همچنین حاکی از آن است که Quantic Dream در حال حاضر روی یک بازی فانتزی تاریک قرون وسطایی مبتنی بر روایت به نام Dreamland کار می‌کند .

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Eclipse جنگ ستارگان به تعویق نیفتاد، زیرا پنجره انتشار هرگز اعلام نشد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/eba3

خبرنامه بازی ها

گالری